Merhaba. Malesef trendyol.com'dan satın aldığım Meizu 16th cihazı arızalı çıktı, ürünü teslim aldıktan sonraki gün cihazı açtım ve kuruluma başladım, fakatcihaz sürekli restart atıyor ve donuyor, ben de trendyol ile iletişimie geçtim ve temsilcinin de yönlendirmesiyle iade için geri gönderdim. Fakat satıcı firma tekrar geri göndermiş ve ürün bana tekrar gelecekmiş, henüz gelmedi. Satıcı firma tarafından benim servisten rapor almam gerektiği belirtilmiş trendyol destek hattından aldığım bilgiye göre.
Fakat KVK'yı aradığımda bu şekilde bir rapor hazırlamadıklarını söylediler.
Benim siz değerli üyelere sorum, Meizu Türkiye'ye nasıl ulaşabilirim? Böyle bir firma gerçekten var mıdır? Telefon numaralarından ulaşmak mümkün değil.
Fakat KVK'yı aradığımda bu şekilde bir rapor hazırlamadıklarını söylediler.
Benim siz değerli üyelere sorum, Meizu Türkiye'ye nasıl ulaşabilirim? Böyle bir firma gerçekten var mıdır? Telefon numaralarından ulaşmak mümkün değil.