• Değerli Ziyaretçi, Meizu Türkiye forumunu yeni adresinde ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz. Forumdaki değişiklikler hakkında bilgi sahibi olabilmek için lütfen tıklayınız:

    Yeni forum düzenlemeleri hakkında

Arızalı 16th iade süreci yardım

zoneaux

Çiçeği burnunda
#1
Merhaba. Malesef trendyol.com'dan satın aldığım Meizu 16th cihazı arızalı çıktı, ürünü teslim aldıktan sonraki gün cihazı açtım ve kuruluma başladım, fakatcihaz sürekli restart atıyor ve donuyor, ben de trendyol ile iletişimie geçtim ve temsilcinin de yönlendirmesiyle iade için geri gönderdim. Fakat satıcı firma tekrar geri göndermiş ve ürün bana tekrar gelecekmiş, henüz gelmedi. Satıcı firma tarafından benim servisten rapor almam gerektiği belirtilmiş trendyol destek hattından aldığım bilgiye göre.
Fakat KVK'yı aradığımda bu şekilde bir rapor hazırlamadıklarını söylediler.

Benim siz değerli üyelere sorum, Meizu Türkiye'ye nasıl ulaşabilirim? Böyle bir firma gerçekten var mıdır? Telefon numaralarından ulaşmak mümkün değil.
 

Burak2207

Okumaya mı geldik?
#2
Hocam eğer rapor istedilerse boşuna göndermeyin bence zaman geçmeden tüketici hakem heyetine başvurun. Zaman geçirip 14 günü doldurmaya çalışıyorlar. 14gun gecti diyerek bilmeyemlerin bozuk telefonun ellerinde kalmasını sağlamaya çalışıyorlar. İlk iade talebinizi gösteren bir belge, fatura, kargo gönderim faturası vs. kısacası telefonla ilgili her şeyi tüketici hakem heyetine götürün. Bir danışın bence. Servise göndereyim mi diye bir sorun.
Servise gönderince hiç birşey olmadan geri gelecek çünkü. Aynısı başıma geldi. Çözümü tüketici hakem heyetinde buldum yaklaşık 3-4 ay sonra alablidim parayı.
14gun içinde iade basvurunda bulunduğunuzu kanıtlayacak belgeniz varsa garantiye göndermenizde sorun yok gönderebilirsiniz.
 

CM1987

Merhaba, dünya!
#3
Kesinlikle tüketici hakem heyetine başvurun,aynı durum hepsiburada ile benimde başıma geldi,telefonu geri göndermeler,iadeyi kabul etmemeler,telefonu habersiz servise göndermeler,tüketici hakem heyetine başvurdum ve paramı geri aldım,sizin bundan sonraki tek muhattabınız tüketici hakem heyeti olmalı.
 

kethuda57

Çiçeği burnunda
#4
Hocam ben ilk n11den aldığım telefon arızalı çıktı. Telefonu geri yolladım satıcı kvkya yolladı kvk sorun deyip rapor tutmuştu. Sorunum telefonda aşırı ısınma çok hızlı şarj tükenme ve parmak okuyucusunun arızalı olmasıydı. Telefonu göndermeden parmak okuyucuda yaşadığım problemi videoya çekmiştim. Satıcı iyi niyetliydi çok şükür kvkya rağmen paramı iade etti. Çektiğim videoyu da izleyince bana hak verdi. Ancak yeniden ondan telefon alırsam ve sorun çıkarsa bu kez yardım edemeyeceğini hepsiburadadan almamı tavsiye etmişti. Ben de sorun yaşamamak adına hepsiburadan aldım.
Kısacası kvk ile hiç zaman kaybetmeyin ilgilenmiyorlar bile....
 

zoneaux

Çiçeği burnunda
#5
Teşekkürler arkadaşlar. Bugün tüketici hakem heyetine başvurdum ben de. Zaten KVK'ya telefonda sorduğumda böyle bir rapor vermediklerini söylediler. Ürünü Biztech diye bir firma satıyor (sanırım n11'deki satıcı da aynı) ve problem çıkaranlar da onlar. İnşallah çözüm bulurum.
 

Fixman

Merhaba, dünya!
#6
Teşekkürler arkadaşlar. Bugün tüketici hakem heyetine başvurdum ben de. Zaten KVK'ya telefonda sorduğumda böyle bir rapor vermediklerini söylediler. Ürünü Biztech diye bir firma satıyor (sanırım n11'deki satıcı da aynı) ve problem çıkaranlar da onlar. İnşallah çözüm bulurum.
Bildiğim kadarı ile biztech distribütör firma. Ve distribütörü böyle yaparsa
 
Üst