• Değerli Ziyaretçi, Meizu Türkiye forumunu yeni adresinde ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz. Forumdaki değişiklikler hakkında bilgi sahibi olabilmek için lütfen tıklayınız:

    Yeni forum düzenlemeleri hakkında

Tanıtım HSR Servis Güvencesiyle Meizu Cihazlarda Garanti Dışı Yazılımsal Destek

isikmuhamm

HSR Servis Türkiye
Yönetici
#1
Merhaba arkadaşlar,
Biliyorsunuz MEIZU markasının Türkiye'ye resmi distribütör yoluyla giriş yapmasıyla marka daha tanınır bir hale geldi. Distribütör tarafının yurtdışı veya ithalatçı garantili cihazlara destek vermemesinden mütevellit cihazlarını bu kanallardan temin etmiş olan ve cihazları garanti dışı kalmış kullanıcılar MEIZU cihazlara aşina güvenilir bir teknik servis arayışına girdiler. Bu yazımızda aldığınız cihazın garanti servisi tarafından tamir edilmeyeceği durumlarda cihazınızı yılların tecrübesi ve birikimiyle tamir edecek olan HSR Servis'e ulaştırmak için ne yapmanız gerektiğini anlatacağım. Herkese faydalı bir yazı olması dileğiyle.

HSR Servis'in Özel Servis Olarak Destek Verdiği Cihazlar:
Elinizde bu cihazlardan birisi varsa ve arızalıysa HSR Servis'in cihazınızı kaşla göz arasında tamir edebilecek olması muhtemeldir.
  • Meizu MX3, MX4, MX5, MX6, X8
  • Meizu MX4 Pro, PRO 5, PRO 6, PRO 6 Plus, PRO 7, PRO 7 Plus
  • Meizu 15 Lite, 15, 15 Plus
  • Meizu 16X, 16TH, 16TH Plus
  • Meizu M1 Note, M2 Note, M3 Note, M5 Note, M6 Note, M8 Note
  • Meizu M1, M2, M3, M3S, M3E, M5, M5C, M5S, M6, M6S, M6T, M8C, M8 Lite, M8
  • Diğer marka ve model cep telefonları
  • Genel marka ve model dizüstü bilgisayarlar
HSR Servis'in Tamir Hizmeti Verdiği Arızalar
Servis listelenen veya listelenmeyen aklınıza gelebilecek her yazılımsal arızaya tamir hizmeti veriyor.
  • Şebeke ve modem tamiri
  • Unutulan Meizu hesabı şifresinin cihazdan kaldırılması
  • Bootloader kilidinin açılması
  • Çökmüş cihazların onarımı
  • Bozulmuş PSN numarasının tamiri
  • Çin yazılımındaki cihazlara Global yazılımın yüklenmesi
  • Global yazılımdaki cihazlara Çin yazılımının yüklenmesi
  • Açılmayan fakat bilgisayara COM port bağlantısı veren cihazların onarımı
HSR Servis'e Nasıl Cihaz Teslimi Yapılır?
HSR servis elden veya kargoyla cihaz teslimini kabul ediyor.

HSR Servis İletişim Bilgileri:
HSR Servis garanti dışı teknik servis desteğini İstanbul Şişli'de bulunan merkez servisinden sağlıyor.
  • İstanbul Şişli Servis Merkezi
    Adres: Halil Rıfat Paşa Mh, Yüzer Havuz Sk, PERPA Ticaret Merkezi, A Blok, Kat 9, No: 1308 P.K: 34384 Şişli / İstanbul
    Telefon: (0544) 574 70 90
    Fax: Şimdilik mevcut değil
    Eposta: cepyazilimistanbul@gmail.com
    Çalışma Saatleri
    Hafta içi: 10:00 - 20:00
    Cumartesi: 10:00 - 17:00
    Yurtiçi Kargo anlaşma numarası: 457716865
HSR Servis'e Nasıl Cihaz Gönderilir?
HSR Servis'e cihaz göndermek için birkaç yöntem var:
  • Belirtilen kargo anlaşma koduyla veya direkt adrese kargo aracılığıyla göndermek.
  • Arızalı cihazı elden adrese teslim etmek.
UMARIM FAYDALI OLABİLMİŞİMDİR. BAHSETMEYİ UNUTTUĞUM DETAYLAR VARSA BİLDİRİRSENİZ MEMNUNİYETLE KONUYU GÜNCELLERİM ARKADAŞLAR. KONU SABİT KALACAK.
 
Son düzenleme:

Bayalaettin

Çiçeği burnunda
#5
Pro 7 plus kullanıyorum.. Muhammed kardeşimiz bu meizu lardan çok iyi anlıyor. Hert türlü desteği sağlıyor. Takıldığım sorunlarda yardımcı oluyor.
 

DRTOLGA

Teknoloji Profesyoneli
Yönetici
#18
Voice mach aktif edemiyorum neden acaba
Birçok marka modelde olmuyor telefonla değil hesabınızla alakalı Google bazı hesaplara öncelik tanıdı bir kısmı rasgele bir kısmı Google a rehberler konusunda yardım eden hesaplara vb.

Diğer türlü telefonunuzu ingilizce kullanırsanız yine aktif olur.
 
Üst