Bu bir lütuf değildir! Öncelikle şunu bir öğrenin. İade yapan satıcıdır. Prosedürleri bilmeden konuşmayın.
Kronik problemi olduğu halde, hepsiburada, iki ayrı servise göndermiş telefonu!!!
Nedendir sizce? Ben söyleyeyim. Çözemediler. Kimse bakmıyor!
Uyeler tarafından cevap istenen bir mesaj yazmamıştım. Olan biteni yazmıştım. Aklında tereddüt olan almasın diye. E şimdi de bu olay. Ürünün servisi var mı yok mu belirsiz. Soruma cevap vereceğin yerde hala muazzam forumunun düzeni diye ağlaşıyorsun, ya da işine gelmiyor. Gerçekleri söylemem.
Kendimi kanitlamama izin vermeden forumdan şutladın, ürün satışını etkileyecek diye. E ben sana belgelerle geliyorum. İşine gelmeyen ne?!
Simdi de diyorum ki kvk'yı aradım ; "biz sadece 16th'ye bakıyoruz" dediler. Bunu nasıl açıklayacaksın. Cemkirip üste çıkmaya çalışmak suçluluk psikolojisidir!
Boş laf yerine yardımcı ol, açıklama yap. Ya da da gerçekleri kabul et. Ya da ben yine belgelerle kanitlayayim? Hangisini seçersin?
İstersem 10 çift alırım. Bunun hesabını mı vereceğim sana? Neyi kanıtlamaya çalışıyorsun ki? Bilgin varsa konuş. Ama yanlış bilgi veriyorsun insanlara. KVK bakmıyor diyorum. İlla ses kaydı mı göndereyim. Yalan bilgi veriyorsun. Öğren ve açıkla.Cok basit.