• Değerli Ziyaretçi, Meizu Türkiye forumunu yeni adresinde ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz. Forumdaki değişiklikler hakkında bilgi sahibi olabilmek için lütfen tıklayınız:

    Yeni forum düzenlemeleri hakkında

Meizu 16 (16X) Ana Konu & Kullanıcıları Kulübü

Fth.acr

Çiçeği burnunda
Merhaba arkadaşlar. Aranıza bugün katıldım. Meizu 16 cihaz aldım annem icin hepsiburada üzerinden, biraz kurcaladim ve kameraya baktığımda çözünürlük megaliksel ayarını göremedim. Ayarlar kısmında da yok sadece format seçeneği var mesela "4:30 ekran" "16:9 ekran" gibi. Forumdaki yazılan mesajları okudum ama kimse bundan bahsetmemis ya böyle birsey ile karşılaşan yok yada bu normal herkeste aynı. İlk defa kullanıyorum bu markayı daha doğrusu ilk defa aldım diyeyim ? Sizce bu normal mi?
Not: ön kamerada aynı şekilde.

Merhaba sormuş olduğunuz soruya şöyle cevap vereyim. Kamera uygulamasını açıp ayarlar kısmına girdiğinizde çözünürlük ayarı yok fakat galeri uygulamasını açıp her hangi bir fotoğrafta görüntü detaylarını açtığınızda ekte S90321-141034.png gösterdiğim gibi istediğiniz boyutta ayarlayabilirsiniz.
 

DRTOLGA

Teknoloji Profesyoneli
Yönetici
Meizu 16 Servis Sorunu
Merhaba.
Daha önce bu forumdan atılmıştım. Şimdi geri geldim, bilgilendirme amaçlı.
Meizu 16 telefon almıştım hepsiburada'dan. Mikrofon problemi çıktı. Aldığım günden beri bluetoothla kullandığımdan fark etmemiştim. Buraya açık açık yazdım diye rahatsız oldu yöneticiler. Neyse... Telefonu KVK'ya verdiler, GENPA'ya verdiler, yapamadılar. "Biz bu modele bakmıyoruz" denildi. Distribütöre ise ulaşılamıyormuş.
Sonuç olarak hepsiburada, ücret iadesi yapmak durumunda kaldı.

Servisi yok bu telefonun. Varsa da bu şekilde. Garantisine güvenmeyin. Bilginiz olsun.

Ekte de dosyası mevcut.

Saygılar.
Hocam BEĞENMEDİĞİNİZ TELEFONU NEDEN ALIYORSUNUZ? KRONİK PROBLEMİ VARSA CİHAZIN NEDEN SATIN ALIYORSUNUZ. KALİTESİZSE NEDEN YİNE AYNI CİHAZI ALDINIZ?

Facebookta gruba yazdınız ve üyeler tarafından gereken cevabı aldınız. Yetmemiş burada hem mesajlara dadanmışsınız.

https://meizuturkiye.org/threads/meizu-16-16x-ana-konu-kullanicilari-kuluebue.32/page-7

https://m.facebook.com/groups/2017521751656479?view=permalink&id=2560977017310947

https://meizuturkiye.org/threads/meizu-16-16x-ana-konu-kullanicilari-kuluebue.32/page-8#post-4358

Zaten Mikrofonunuz bozuksa para iadesi alacağınızı söyledim. Ve Para iadesi Distrübütör tarafında yapılıyor. Teknik servise Distrübütör ne dediyse ona göre işlem yapılıyor. Sizi mağdur etmemiş Tüketici hakem heyetiyle uğraşmamışsınız. Meizu ya KVK bakıyor. Eski modellere GENPA bakıyor. Firma olması gereken en güzel şeyi yapıp ürün iadesi yaptığı halde hala forumun düzenini bozmak için geliyorsunuz. Ben ne dediysem o oldu. Paranızı alırsınız dedim Paranızı aldınız. Firma ürününün arkasında dedim ürününün arkasında. Sizse ürünü Bozuk kronik sorunlu Kalitesiz Diyip Tekrar aynı Ürünü aldınız. Bunu Akıl ve mantıkla nasıl açıklayacaksınız merak ediyorum. ?
 

DRTOLGA

Teknoloji Profesyoneli
Yönetici
Bu bir lütuf değildir! Öncelikle şunu bir öğrenin. İade yapan satıcıdır. Prosedürleri bilmeden konuşmayın.
Kronik problemi olduğu halde, hepsiburada, iki ayrı servise göndermiş telefonu!!!
Nedendir sizce? Ben söyleyeyim. Çözemediler. Kimse bakmıyor!

Uyeler tarafından cevap istenen bir mesaj yazmamıştım. Olan biteni yazmıştım. Aklında tereddüt olan almasın diye. E şimdi de bu olay. Ürünün servisi var mı yok mu belirsiz. Soruma cevap vereceğin yerde hala muazzam forumunun düzeni diye ağlaşıyorsun, ya da işine gelmiyor. Gerçekleri söylemem.

Kendimi kanitlamama izin vermeden forumdan şutladın, ürün satışını etkileyecek diye. E ben sana belgelerle geliyorum. İşine gelmeyen ne?!
Simdi de diyorum ki kvk'yı aradım ; "biz sadece 16th'ye bakıyoruz" dediler. Bunu nasıl açıklayacaksın. Cemkirip üste çıkmaya çalışmak suçluluk psikolojisidir!

Boş laf yerine yardımcı ol, açıklama yap. Ya da da gerçekleri kabul et. Ya da ben yine belgelerle kanitlayayim? Hangisini seçersin?

İstersem 10 çift alırım. Bunun hesabını mı vereceğim sana? Neyi kanıtlamaya çalışıyorsun ki? Bilgin varsa konuş. Ama yanlış bilgi veriyorsun insanlara. KVK bakmıyor diyorum. İlla ses kaydı mı göndereyim. Yalan bilgi veriyorsun. Öğren ve açıkla.Cok basit.

Firmalar zaten ödül vermez olması ve yapılması gerekeni yapar. Burada da olması gereken olmuş. Prosedürü sizden kat ve kat iyi biliyorum. KVK TARAFINDA MEIZU 16 ÜRÜNÜNE BAKMIYORUZ DİYE YAZILI BİR BELGENİZ VARSA BUYRUN SUNUN. SİZ HARİCİ X8 16 16TH NOTE8 KVK yollayan yok sanıyorsunuz. Firma ürün tamirini yapamazsa size yeni ürün gönderebilir. Bunun yerine en iyi seçenek olan PARA İADESİNİ SUNUYOR. Sizin telefonda müşteri hizmetleriyle bir kişiyle konuşmanız hiçbir anlam ifade etmiyor. Oradaki çalışan şahıs garantiye girip çıkan ürün sayısı arttıkça öğrenecek tün markaları bilmeyebilir. KVK dan yazılı metniniz varsa buyrun sunun. Boş konuşan yalnızca sizsiniz. Kronik sorunlu ve kalitesiz dediğiniz Cihazı neden alıyorsunuz söyleyin herkes bilgilensin. Ürünün Garantisi var ve KVK BAKIYOR. EĞER PROSEDÜRÜ BİLSEYDİNİZ TÜRKİYE DE SIFIR ELEKTRONİK EŞYANIN FATURALI VE GARANTİLİ SATILMA ZORUNLULUĞUNU BİLİRDİNİZ. GARANTİSİZ TELEFON FATURALI SATILAMAZ.
 
Bu bir lütuf değildir! Öncelikle şunu bir öğrenin. İade yapan satıcıdır. Prosedürleri bilmeden konuşmayın.
Kronik problemi olduğu halde, hepsiburada, iki ayrı servise göndermiş telefonu!!!
Nedendir sizce? Ben söyleyeyim. Çözemediler. Kimse bakmıyor!

Uyeler tarafından cevap istenen bir mesaj yazmamıştım. Olan biteni yazmıştım. Aklında tereddüt olan almasın diye. E şimdi de bu olay. Ürünün servisi var mı yok mu belirsiz. Soruma cevap vereceğin yerde hala muazzam forumunun düzeni diye ağlaşıyorsun, ya da işine gelmiyor. Gerçekleri söylemem.

Kendimi kanitlamama izin vermeden forumdan şutladın, ürün satışını etkileyecek diye. E ben sana belgelerle geliyorum. İşine gelmeyen ne?!
Simdi de diyorum ki kvk'yı aradım ; "biz sadece 16th'ye bakıyoruz" dediler. Bunu nasıl açıklayacaksın. Cemkirip üste çıkmaya çalışmak suçluluk psikolojisidir!

Boş laf yerine yardımcı ol, açıklama yap. Ya da da gerçekleri kabul et. Ya da ben yine belgelerle kanitlayayim? Hangisini seçersin?

İstersem 10 çift alırım. Bunun hesabını mı vereceğim sana? Neyi kanıtlamaya çalışıyorsun ki? Bilgin varsa konuş. Ama yanlış bilgi veriyorsun insanlara. KVK bakmıyor diyorum. İlla ses kaydı mı göndereyim. Yalan bilgi veriyorsun. Öğren ve açıkla.Cok basit.
Hocam amacınız ne gerçekten anlayamadım. Bu forumda hepimiz kullanıcıyız. Meizu buradaki kimsenin babasının şirketi değil. Meizu marka telefon satıldığında da forumdan kimse bundan para kazanmıyor emin olun. Servisten onay almadan hepsiburada size paranızı iade eder mi sanıyorsunuz? Hepsiburada zararı nereden karşılayacak? Size daha önce defalarca mantıklı cevaplar verildiği halde verilmemiş gibi konuşuyorsunuz. Kronik sorun olduğu sizin iddianız. Varsa elinizde bununla ilgili bir belge bize de gösterin bilelim. Şimdi de kvk servisinin Meizu 16 modeline bakmadığını iddia etmişsiniz. Bir iddianız varsa ispatlamak da sizin sorumluluğunuz.İspatlayın o zaman hep birlikte mücadele verelim Meizu Türkiye distribütörü ve servisine karşı. Lütfen artık ispatınız olmadan bir şeyler iddia edip forumun huzurunu bozmayın rica ediyorum.
 

yirtik.poset

Çiçeği burnunda
Firmalar zaten ödül vermez olması ve yapılması gerekeni yapar. Burada da olması gereken olmuş. Prosedürü sizden kat ve kat iyi biliyorum. KVK TARAFINDA MEIZU 16 ÜRÜNÜNE BAKMIYORUZ DİYE YAZILI BİR BELGENİZ VARSA BUYRUN SUNUN. SİZ HARİCİ X8 16 16TH NOTE8 KVK yollayan yok sanıyorsunuz. Firma ürün tamirini yapamazsa size yeni ürün gönderebilir. Bunun yerine en iyi seçenek olan PARA İADESİNİ SUNUYOR. Sizin telefonda müşteri hizmetleriyle bir kişiyle konuşmanız hiçbir anlam ifade etmiyor. Oradaki çalışan şahıs garantiye girip çıkan ürün sayısı arttıkça öğrenecek tün markaları bilmeyebilir. KVK dan yazılı metniniz varsa buyrun sunun. Boş konuşan yalnızca sizsiniz. Kronik sorunlu ve kalitesiz dediğiniz Cihazı neden alıyorsunuz söyleyin herkes bilgilensin. Ürünün Garantisi var ve KVK BAKIYOR. EĞER PROSEDÜRÜ BİLSEYDİNİZ TÜRKİYE DE SIFIR ELEKTRONİK EŞYANIN FATURALI VE GARANTİLİ SATILMA ZORUNLULUĞUNU BİLİRDİNİZ. GARANTİSİZ TELEFON FATURALI SATILAMAZ.
Bu doğru olabilir. Müşteri temsilcisi telefonun ismini ben kodlayana kadar anlayamadı bile. Sistemden baktığında ise meizu 16th gözüküyordu 16 serisinden sadece. 16 gözükmüyordu. Daha önceki telefonda da tamir edilemeyince dedim ki niye çaresizce hem kvkya hem genpaya gönderiliyor, yoksa bu telefonun yetkili bir servisi yok mudur diye.
 

yirtik.poset

Çiçeği burnunda
Hocam amacınız ne gerçekten anlayamadım. Bu forumda hepimiz kullanıcıyız. Meizu buradaki kimsenin babasının şirketi değil. Meizu marka telefon satıldığında da forumdan kimse bundan para kazanmıyor emin olun. Servisten onay almadan hepsiburada size paranızı iade eder mi sanıyorsunuz? Hepsiburada zararı nereden karşılayacak? Size daha önce defalarca mantıklı cevaplar verildiği halde verilmemiş gibi konuşuyorsunuz. Kronik sorun olduğu sizin iddianız. Varsa elinizde bununla ilgili bir belge bize de gösterin bilelim. Şimdi de kvk servisinin Meizu 16 modeline bakmadığını iddia etmişsiniz. Bir iddianız varsa ispatlamak da sizin sorumluluğunuz.İspatlayın o zaman hep birlikte mücadele verelim Meizu Türkiye distribütörü ve servisine karşı. Lütfen artık ispatınız olmadan bir şeyler iddia edip forumun huzurunu bozmayın rica ediyorum.
huzuru kaçan sizsiniz. belgelerle geliyorum hala ispatla diyorsunuz. kral çıplak diyorum, yok hani nerde diyorsunuz!
ne desem boş. bilsem kraldan çok kralcı olduğunuzu, kvk yetkilisinden ses kaydı alırdım.
 
huzuru kaçan sizsiniz. belgelerle geliyorum hala ispatla diyorsunuz. kral çıplak diyorum, yok hani nerde diyorsunuz!
ne desem boş. bilsem kraldan çok kralcı olduğunuzu, kvk yetkilisinden ses kaydı alırdım.
Hocam niye huzurum kaçsın. Ben de sizin gibi sıradan bir tüketiciyim. Belgelerle geliyorum diyorsunuz hani nerede belgeleriniz? Daha önce de Meizu'nun Türkiye'ye yeni girdiğini iddia etmiştiniz. Gerekçenizde telefonu sorduğunuz yerdeki kişilerin Meizu markasını tanımamasıydı. Şimdi de müşteri hizmetlerinde çalışan kişi Meizu 16th ya bakıyoruz Meizu 16 sistemde gözükmüyor dediği için mi Meizu 16 modelinin servisi olmuyor? "Daha önceki telefonda da tamir edilmediği için" diye bir cümle kurmuşsunuz. Kaç tane cihaz gönderdiniz servise?
 

jeodrogba_61

Çiçeği burnunda
Merhaba arkadaşlar yaklaşık 1 aydır kullanıyorum cihazı şimdilik memnun olmakla beraber beni rahatsız eden bir sorunu paylaşmak istedim, ekran otomatik döndürmede problem var gibi herzaman dönmüyor dönünce eski haline gelmiyor. Yine bundan ötürü olduğunu düşündüğüm bir problem daha fotoğraf çekimine yaşıyorum kaftan kendiliğimden sağa sola veya ters dönüyor dik çektiğim fotoğraflar ya ters dönmüş gibi çıkıyor yada yatay çıkıyor. Düzeltilme ihtimali var mıdır? Varsa nasıl
Okuyup ilgilenen herkese çok teşekkürler
NOT = bu problemden sorun varmış gibi paylaştım belki bir çözümü vardır benim bilmediğim öyle ise Meizudan özür dilerim.


2. Bir konuda kılıf ve kırılmaz cam.
Ali expresten siparişleri verdim kırılmaz cam geldi kılıfları beklemedeyim
Kırılmaz ı birtürlü takamadım aslında tam uyumlu yalnız kenarlarda hava kalıyor içinden bir jel çıktı onun için olduğunu düşünüyorum fakat bir türlü düzeltemedim demem oki bunun için işi bilen birilerinden yardım almanızı öneriim
Kılıflar gelince düşüncelerimi tekrardan paylaşırım
 
Merhaba arkadaşlar yaklaşık 1 aydır kullanıyorum cihazı şimdilik memnun olmakla beraber beni rahatsız eden bir sorunu paylaşmak istedim, ekran otomatik döndürmede problem var gibi herzaman dönmüyor dönünce eski haline gelmiyor. Yine bundan ötürü olduğunu düşündüğüm bir problem daha fotoğraf çekimine yaşıyorum kaftan kendiliğimden sağa sola veya ters dönüyor dik çektiğim fotoğraflar ya ters dönmüş gibi çıkıyor yada yatay çıkıyor. Düzeltilme ihtimali var mıdır? Varsa nasıl
Okuyup ilgilenen herkese çok teşekkürler
NOT = bu problemden sorun varmış gibi paylaştım belki bir çözümü vardır benim bilmediğim öyle ise Meizudan özür dilerim.


2. Bir konuda kılıf ve kırılmaz cam.
Ali expresten siparişleri verdim kırılmaz cam geldi kılıfları beklemedeyim
Kırılmaz ı birtürlü takamadım aslında tam uyumlu yalnız kenarlarda hava kalıyor içinden bir jel çıktı onun için olduğunu düşünüyorum fakat bir türlü düzeltemedim demem oki bunun için işi bilen birilerinden yardım almanızı öneriim
Kılıflar gelince düşüncelerimi tekrardan paylaşırım
1) Ayarlar/Erişilebilirlik/hızlandırma sensörü ve jiroskobu bu kısımdan sensörü kalibre edin hocam sorununuz düzelecektir.
 

mrctrkmn

Çiçeği burnunda
merhabalar. flymelab ve shortcutmaker kullanarak meizu 16 cihazımda dark mode işini yapamadım. bir yolunu bilen var mı acaba?
yani anlatılanları yapıyorum ancak flymelab kısayolu oluşturulmuyor bir türlü. yardımcı olursanız sevinirim.
 

gokturk

Çiçeği burnunda
arkadaşlar merhaba. turkcell volte aktif edebilen var mı? ben yapamadım. cihaz uyumlu değil gibi birşeyler dedi. sanırım diğer operatörlerde de durum benzer. Volte meselesini nasıl çözebiliriz? Toplanıp mail mi atsak? işin teknik kısmını bilmediğim için çalışma yapması gereken operatör mü yoksa meizu mu? cevap için teşekkürler şimdiden.
 

Burak2207

Okumaya mı geldik?
arkadaşlar merhaba. turkcell volte aktif edebilen var mı? ben yapamadım. cihaz uyumlu değil gibi birşeyler dedi. sanırım diğer operatörlerde de durum benzer. Volte meselesini nasıl çözebiliriz? Toplanıp mail mi atsak? işin teknik kısmını bilmediğim için çalışma yapması gereken operatör mü yoksa meizu mu? cevap için teşekkürler şimdiden.
Ben Türk Telekom kullanıyorum ayni sorun bende de var. Siz VoLTE kullanamiyorum diyorsunuz ben ek paket bile anlamıyorum ?. Türk telekoma gore sorun Meizu'da. Çözüm konusunda türk telekom ise telefonun servisiyle gorusmemi söyledi servisin yapacağı güncelleme ile sorun kalmayacağını söyledi.turkcell de durum nasıldir bilemiyorum. bende artik uğrasmaktan biktigimdan ne aradım ne sordum.. Taahhütun bitmesini bekliyorum ek paket alamamak nedir yaaa.
 
Üst