• Değerli Ziyaretçi, Meizu Türkiye forumunu yeni adresinde ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz. Forumdaki değişiklikler hakkında bilgi sahibi olabilmek için lütfen tıklayınız:

    Yeni forum düzenlemeleri hakkında

Ana Konu Meizu 16th Ana Konu / Kullanıcıları Kulübü

efrasya

Çiçeği burnunda
Arkadaşlar garantiye gönderdiğim telefon geldi kvk resmen hurdaya cevirdi acılmıyor arka kasa ayrık ne önerirsiniz? Ekli dosyayı görüntüle 2697
utanmadan bunu nasıl geri gönderiyorlar anlamiyorum türkiyede teknik servis işi bitmiş arkadaş.hic boşuna garantiyi takıntı haline getirip resmi yerlerden almaya gerek yok nasılsa yardimci olmuyorlar göründüğü gibi.
 

yirmisekiz

Merhaba, dünya!
Siz daha önce basvurdunuz mu ? Aldığımız firmaya basvuruyiruz değil mi
Faturaniz ve servis belgelerinizle ikametgahinizin bulundugu veya saticinin bulundugu yerdeki THH'ye basvurun. Cihaz, bilirkisi tarafindan incelenecek ve bilirkisinin raporuna gore karar verilecek. Karar adresinize posta ile gelecek. Fatura sahibi basvuru yapabilir. Ya da fatura sahibinin cihazi size sattiigina veya hediye ettigine dair bir belge imzalamasi gerekir.
 

Halilkağan

Okumaya mı geldik?
Faturaniz ve servis belgelerinizle ikametgahinizin bulundugu veya saticinin bulundugu yerdeki THH'ye basvurun. Cihaz, bilirkisi tarafindan incelenecek ve bilirkisinin raporuna gore karar verilecek. Karar adresinize posta ile gelecek. Fatura sahibi basvuru yapabilir. Ya da fatura sahibinin cihazi size sattiigina veya hediye ettigine dair bir belge imzalamasi gerekir.
Cihaz değişimi istesek nasıl verecekler peki sıfırı kalmadı bu cihazın
 
Arkadaşlar telefonun pil süresinden şikayetçi olanlar için tavsiyem, arka planda çalışan carrier services yazılımını devre dışı bırakın ve play Store'dan otomatk yüklenmesini kapatın.
 
Üst