Değerli Ziyaretçi, Meizu Türkiye forumunu yeni adresinde ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz. Forumdaki değişiklikler hakkında bilgi sahibi olabilmek için lütfen tıklayınız:
utanmadan bunu nasıl geri gönderiyorlar anlamiyorum türkiyede teknik servis işi bitmiş arkadaş.hic boşuna garantiyi takıntı haline getirip resmi yerlerden almaya gerek yok nasılsa yardimci olmuyorlar göründüğü gibi.
Faturaniz ve servis belgelerinizle ikametgahinizin bulundugu veya saticinin bulundugu yerdeki THH'ye basvurun. Cihaz, bilirkisi tarafindan incelenecek ve bilirkisinin raporuna gore karar verilecek. Karar adresinize posta ile gelecek. Fatura sahibi basvuru yapabilir. Ya da fatura sahibinin cihazi size sattiigina veya hediye ettigine dair bir belge imzalamasi gerekir.
Faturaniz ve servis belgelerinizle ikametgahinizin bulundugu veya saticinin bulundugu yerdeki THH'ye basvurun. Cihaz, bilirkisi tarafindan incelenecek ve bilirkisinin raporuna gore karar verilecek. Karar adresinize posta ile gelecek. Fatura sahibi basvuru yapabilir. Ya da fatura sahibinin cihazi size sattiigina veya hediye ettigine dair bir belge imzalamasi gerekir.
Irak'tan gelen cihazlara bakın. Temin konusunda yardimci olurum. Kayitsiz, kutusuz ve sarj cihazi olmadan fiyat baya uygun oluyor. Diger turlu de var tabi.
Arkadaşlar telefonun pil süresinden şikayetçi olanlar için tavsiyem, arka planda çalışan carrier services yazılımını devre dışı bırakın ve play Store'dan otomatk yüklenmesini kapatın.
Arkadaşlar telefonun pil süresinden şikayetçi olanlar için tavsiyem, arka planda çalışan carrier services yazılımını devre dışı bırakın ve play Store'dan otomatk yüklenmesini kapatın.