• Değerli Ziyaretçi, Meizu Türkiye forumunu yeni adresinde ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz. Forumdaki değişiklikler hakkında bilgi sahibi olabilmek için lütfen tıklayınız:

    Yeni forum düzenlemeleri hakkında

Anlatım Meizu cihazlarda KVK Garantisi ile İlgili Bilmeniz Gerekenler

isikmuhamm

HSR Servis Türkiye
Yönetici
#1
Merhaba arkadaşlar,
Biliyorsunuz MEIZU markasının Türkiye'deki Resmi distribütörlüğünü BizTech Teknoloji'nin almasıyla piyasaya yeni giren cihazların teknik servis hizmetini KVK vermeye başladı. Bu yazımızda aldığınız cihazın KVK garantili olması ve arızalanması durumunda cihazı KVK'ya ulaştırmak için ne yapmanız gerektiğini anlatacağım. Herkese faydalı bir yazı olması dileğiyle.

KVK'nın Garanti Desteği Verdiği Cihazlar:
Elinizde bu cihazlardan birisi varsa garanti servisinin KVK olması muhtemeldir.
  • Meizu 16TH
  • Meizu 16
  • Meizu M6T
  • Meizu Note8 (M8 Note)
  • Meizu X8
KVK Garantisi Nasıl Anlaşılır?
Cihazın içinden aşağıdaki resimdeki gibi bir kağıt çıkması, cihazın KVK garantisi altında olduğu anlamına geliyor.
7b914bce-6ae7-487d-b79f-c7b96fa6055c.jpg

KVK Servislerine Nasıl Cihaz Teslimi Yapılır?
KVK servisleri elden veya kargoyla cihaz teslimini kabul ediyor.

KVK Yetkili Servis Noktaları:
Güncel olarak hizmet veren KVK servis noktaları aşağıdaki gibidir. Güncel listeye http://www.kvkteknikservis.com/TeknikServis linkinden ulaşabilirsiniz.

  • İstanbul Bakırköy Teknik Servis
    Adres: Kartaltepe Mahallesi, İncirli Caddesi İhsan Kalmaz Sokak No: 3/1-2 - 34147 Bakırköy / İstanbul
    Telefon: (0212) 660 59 59
    Fax: (0212) 660 59 60
    Eposta: musteridestek@kvkteknikservis.com
    Çalışma Saatleri
    Hafta içi: 09:00 - 18:00
    Cumartesi: 09:00 - 14:00
    Yurtiçi Kargo anlaşma numarası: 341139940
  • İstanbul Kartal Teknik Servis
    Adres: Soğanlık Yeni Mah. D-100 Kuzey Yanyol Caddesi, Kanat Sanayi Sitesi No: 32 (Titanic Otel Yanı) Kartal / İstanbul
    Telefon: (0216) 452 84 50
    Fax: (0216) 452 84 51
    Eposta: musteridestek@kvkteknikservis.com
    Çalışma Saatleri
    Hafta içi: 09:00 - 18:00
    Cumartesi: 09:00 - 13:00
    Yurtiçi Kargo anlaşma numarası: 261734527
  • Ankara Çankaya Teknik Servis
    Adres: Kızılay Mahallesi, Fevzi Çakmak 1 Sokak, Oran Apartmanı No: 15/B - 06420 Çankaya / Ankara
    Telefon: (0312) 430 43 43
    Fax: (0312) 430 43 44
    Eposta: musteridestek@kvkteknikservis.com
    Çalışma Saatleri
    Hafta içi: 09:00 - 18:00
    Cumartesi: 09:00 - 14:00
    Yurtiçi Kargo anlaşma numarası: 9002731
  • Adana Seyhan Teknik Servis
    Adres: Reşatbey Mah. Atatürk Cad. 62003 Sk. No: 29 Güçlü Apt. (Arı Sineması Sok.) 01120 Seyhan / Adana
    Telefon: (0322) 457 47 71
    Fax: (0322) 459 30 75
    Eposta: musteridestek@kvkteknikservis.com
    Çalışma Saatleri
    Hafta içi: 09:00 - 18:00
    Cumartesi: 09:00 - 14:00
    Yurtiçi Kargo anlaşma numarası: 341140273
  • Antalya Muratpaşa Teknik Servis
    Adres: Etiler Mah. Adnan Menderes Bulvarı No:67-B - 07040 Muratpaşa / Antalya
    Telefon: (0242) 243 28 28
    Fax: (0242) 243 28 82
    Eposta: musteridestek@kvkteknikservis.com
    Çalışma Saatleri
    Hafta içi: 09:00 - 18:00
    Cumartesi: 09:00 - 14:00
    Yurtiçi Kargo anlaşma numarası: 311524639
  • İzmir Konak Teknik Servis
    Adres: İsmet Kaptan Mah. 1365 Sok. No: 7B Konak / İzmir
    Telefon: (0282) 489 59 59
    Fax: (0282) 446 86 79
    Eposta: musteridestek@kvkteknikservis.com
    Çalışma Saatleri
    Hafta içi: 09:00 - 18:00
    Cumartesi: 09:00 - 14:00
    Yurtiçi Kargo anlaşma numarası: 341141000
  • Trabzon Ortahisar Teknik Servis
    Adres: Cumhuriyet Caddesi Nemlioğlu Cemal Sokak Ziya Bey Sitesi A Blok No: 16/1 Ortahisar / Trabzon
    Telefon: (0462) 321 03 21
    Fax: (0462) 322 36 96
    Eposta: musteridestek@kvkteknikservis.com
    Çalışma Saatleri
    Hafta içi: 09:00 - 18:00
    Cumartesi: 09:00 - 14:00
    Yurtiçi Kargo anlaşma numarası: 225923276
KVK Teknik Servisine Nasıl Cihaz Gönderilir?
KVK'ya cihaz göndermek için birkaç yöntem var:
  • Cihazı aldığınız bayiye götürüp bayi aracılığıyla göndermek.
  • Hepsiburada.com gibi sitelerden aldıysanız sitenin garanti özelliğini kullanarak site aracılığıyla göndermek.
  • Direkt olarak KVK'ya cihazınızı garanti belgesi ve faturasıyla birlikte yukarıda belirttiğim anlaşma kodlarını kullanarak kargolamak.
UMARIM FAYDALI OLABİLMİŞİMDİR. BAHSETMEYİ UNUTTUĞUM DETAYLAR VARSA BİLDİRİRSENİZ MEMNUNİYETLE KONUYU GÜNCELLERİM ARKADAŞLAR. KONU SABİT KALACAK.
 
Son düzenleme:

DRTOLGA

Teknoloji Profesyoneli
Yönetici
#2
Kardeşim yeni cihazlarıda eklesen hatta genpa garantilileri eklesen daha kolay olur yeni gelecek cihazlar sürekli kvk olacak çünkü genpa ise eski modeller
 

Shinza

Çiçeği burnunda
#4
Genpa ve Başarı garantili cihazlar almanızı tavsiye etmem keza tr de apple hariç cihazlara 2 katı verip disbt. garantili diye almanıza gerek yok,ya olandan daha beter edip veriyorlar yada dolaylı yoldan 'kullanıcı hatası'na kitliyorlar..
 

ersanyr

Çiçeği burnunda
#5
Ben bir sonraki aşamayı sorsam bilginiz var mı acaba ?
2 aylık meizu not 8 arızalandı.KVK yetkili servise usulunce kargoladım.25 iş günü ki araya giren hafta sonları bayram vs ile yaklaşık 45 gün geçtikten sonra onarım yapılamadığı için servis değişim talebini firmaya ilettiklerini söyledi.KVK değişim istedik firmadan telefon bekliyoruz diyor ama bu aşama sanki uzun sürdü.Yeni telefonu gönderecek firma neresi ?
 

DRTOLGA

Teknoloji Profesyoneli
Yönetici
#6
Ben bir sonraki aşamayı sorsam bilginiz var mı acaba ?
2 aylık meizu not 8 arızalandı.KVK yetkili servise usulunce kargoladım.25 iş günü ki araya giren hafta sonları bayram vs ile yaklaşık 45 gün geçtikten sonra onarım yapılamadığı için servis değişim talebini firmaya ilettiklerini söyledi.KVK değişim istedik firmadan telefon bekliyoruz diyor ama bu aşama sanki uzun sürdü.Yeni telefonu gönderecek firma neresi ?
Süreç bu kadar uzadıysa PARA iadesi hakkına sahipsiniz. Sizin için karlıysa para iadesi almanızı tavsiye ederim hocam.
 

ersanyr

Çiçeği burnunda
#7
şu anda ben servisle muhatabım.Servis de bilmediğim bir yerle.Onu sormak istiyorum asıl.telefon para vs. bunu talep ettiğim yer neresi.telefonu satın aldığım internet dükkanı mı ,başka bir yer mi ?
 

DRTOLGA

Teknoloji Profesyoneli
Yönetici
#8
şu anda ben servisle muhatabım.Servis de bilmediğim bir yerle.Onu sormak istiyorum asıl.telefon para vs. bunu talep ettiğim yer neresi.telefonu satın aldığım internet dükkanı mı ,başka bir yer mi ?
TELEFONU satın aldığınız yer, Benim bildiğim kadarı ile tüketici haklarına bunun için başvuracaksınız
 
Üst