• Değerli Ziyaretçi, Meizu Türkiye forumunu yeni adresinde ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz. Forumdaki değişiklikler hakkında bilgi sahibi olabilmek için lütfen tıklayınız:

    Yeni forum düzenlemeleri hakkında

Anlatım MEIZU TELEFONLARDA OPERATÖR DESTEKLERİNİN SAĞLANMASI HEP DESTEK! TAM DESTEK!

DRTOLGA

Teknoloji Profesyoneli
Yönetici
#1
Selamun aleyküm arkadaşlar, Biliyorsunuz ki Meizu ülkemizde kendi Ofisiyle beraber yaklaşık 2 Yıldır. Resmi Distrübütör Garantili cihaz satışını sürdürmekte ve cihazlarımızın marka model bilgisi BTK tarafından görülmektedir. Ancak Turk Telekom, Turkcell, Vodafone Tarafından Cihazlarımız tanınmamakta ve mağduriyet oluşturulmaktadır. Operatörlere durumu ilettiğimizde ise, Firmanın ve Teknik servisin onlarla görüşmesi gerektiği söyleyip sürekli ötelemektedir. Firmadan aldığımız bilgilere göre operatörle görüşülmesine rağmen, operatörler tarafından olumlu olumsuz bir cevap verilmemektedir. Operatörler süreci yavaşlatmak için elinden geleni yapmaktadır ve neredeyse 2 yıldır OPERATÖRLER SEBEBİYLE MEIZU KULLANICILARI MAĞDUR EDİLMEKTEDİR. EKSİK VE KUSURLU HİZMET VERİLMEKTEDİR. Ve 4.5G 4G gibi kampanyalardan yaralanamamakta, cihazlarımız tanınmadığı için belirli özelliklerden mahrum bırakılmaktayız.

Sizin desteğinizle,

https://sikayet.btk.gov.tr (BTK) ve https://www.cimer.gov.tr/Basvuru/ (CİMER) e başvuru ve şikayette bulunarak bu süreci hızlandırabiliriz. DESTEKLERİNİZİ TÜM KULLANICILAR OLARAK BEKLİYORUZ.


Alttaki yazıyı kopyala yapıştır yaparak veya kendinize göre düzenleyerek Cimer ve BTK ya iletmenizi rica ediyoruz.

OPERATÖRLER TARAFINDAN MEIZU marka telefonların TANINMAMASI VE EKSİK HİZMET VERİLMESİ

İyi günler, Ülkemizde Meizu markası yaklaşık 2 yıldır, Resmi olarak Hizmet vermekte ve bende en az o dönemden beri Meizu marka akıllı telefonlar kullanmaktayım, Ülkemizde Distribütör garantili (Resmi Türkiye kayıtlı) cihaz olsun, Yurt dışı Pasaport kayıtlı cihaz olsun operatörler tarafından, Cihazların Marka ve model bilgileri gözükmemektedir. Bu sebeple Meizu kullanıcıları yaklaşık 2 yıldır. Operatörlerin 4.5G/4G/LTE kampanyalarından yararlanamamakta ve volte destekli cihazlarında volte kullanamama veya 4.5G sim hat aktivasyonu yapamamaktadır. BTK(Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu) sisteminde ise cihazlarımızın marka ve model bilgileri açıkca ve doğru şekilde gözükmektedir. Operatör Firmalara bunları ilettiğimizde, kullanıcı mağdur bırakılmakta ve iş yokuşa sürülmektedir. "Siz değil, Firma ve Teknik servis bizimle görüşecek bunun sonucunda ekleyeceğiz." demelerine rağmen, firma ve teknik servisten aldığımız bilgilere göre defalarca iletilmesine rağmen OPERATÖRLER TARAFINDAN herhangi bir aksiyon alınmamakta olup, Yaklaşık 2 YILDIR MEIZU kullanıcıları bir GSM servis sağlayıcısının, Müşterisine vermek zorunda bulunduğu en temel özlük haklarından mahkum bırakılmaktadır. Bizler Meizu Kullanıcıları olarak, bu mağduriyetin en kısa süre de giderilmesini ve Operatörlerin tüm meizu modellerini sistemlerine hızlıca ve doğru bir şekilde eklemeleri rica ediyoruz. Servis sağlayıcılarımız bizim birçok özellikten mağdur ve mahkum bırakmaktadır. Gereğinin yapılmasını arz ederim.



Arkadaşlar benim Yazım bu kadar daha iyisini yazan olursa onunla değiştirebiliriz veya kendinize göre bu yazıyı düzenleyebilirsiniz isterseniz kopyala yapıştır yapın. Ama muhakkak şikayet edin. https://www.turkiye.gov.tr/imei-sorgulama IMEI sorgulama

BTK nın sitesinde herkes kendi kullandığı operatörü/operatörleri şikayet etmesi yeterli olur.

SmartSelectImage_2019-06-11-00-26-10.png
 
Son düzenleme:

DRTOLGA

Teknoloji Profesyoneli
Yönetici
#11
Hahah ne teşekkürü asıl ben teşekkür ederim. Yazdığınız metin koyduğunuz link için.
Hocam bu kadar emek verip daha sonra hiçkimse destek çıkmayınca hiçbir anlamı olmuyor. Herkes bir şeyler istiyor herkes bir şeylerden şikayetçi ama iş tüm her şeyi birisi yapıp hadi azcık destek verine geldi mi insanlar kopyala/yapıştır a bile eriniyor. Şikayeti edilmesi gereken yere söylemedikten sonra şikayet etmenin bir faydası yok. Şuan forumlarda Meizu güncelleme vermiyor muhabbeti eden insanlar toplanıp mzcs ye 1000lerce mesaj ulaşsaydı firmanın akıbeti çok daha farklı olurdu. Ben çin forumunda da konu açtım weibodanda yazdık. Çinliler android güncellemesini umursamıyor o yüzden şikayet eden yok. Firmada farkında değil. Tüketici baskısı doğru kullanılırsa itici güç oluştururur.
 

DRTOLGA

Teknoloji Profesyoneli
Yönetici
#13
Gönderdik bakalım. Aslında biz kullanıcılara kalmaması gereken bir durum ama burası Türkiye.
Hocam firmayla görüştüm teknik servisle görüştüm eğer ifadeleri doğruysa onlarca kez gönderdik cevap vermiyor diyorlar. Tahminimce kendileri belirli markalarla anlaşmalı olarak cihaz satışı yaptıkları için Türkiye pazarında başka alternatif markalarının oluşmasına pazarda büyüyüp pazardan yer kapmasını engellemek için süreç uzatıyorlar işleme koymamaya çalışıyorlar. Rekabet istenmiyor kısacası. Zaten ben vodafone olsun tt olsun görüştüğümde BTK nin gördüğü cihazı sisteminiz nasıl tanımıyor yalnızca bir veri yükleyeceksiniz dediğimde işi yokuşa sürüp saçmalıyorlar başka bir şey olmuyor. Ben ülkemizde Cimer in çok iyi işlediğini düşünüyorum buna inanarak şikayet ettim bu firmadan önce halkın tüketicinin yaşadığı bir mağduriyet. inşaAllah giderilir.
 

yirmisekiz

Merhaba, dünya!
#14
Hocam firmayla görüştüm teknik servisle görüştüm eğer ifadeleri doğruysa onlarca kez gönderdik cevap vermiyor diyorlar. Tahminimce kendileri belirli markalarla anlaşmalı olarak cihaz satışı yaptıkları için Türkiye pazarında başka alternatif markalarının oluşmasına pazarda büyüyüp pazardan yer kapmasını engellemek için süreç uzatıyorlar işleme koymamaya çalışıyorlar. Rekabet istenmiyor kısacası. Zaten ben vodafone olsun tt olsun görüştüğümde BTK nin gördüğü cihazı sisteminiz nasıl tanımıyor yalnızca bir veri yükleyeceksiniz dediğimde işi yokuşa sürüp saçmalıyorlar başka bir şey olmuyor. Ben ülkemizde Cimer in çok iyi işlediğini düşünüyorum buna inanarak şikayet ettim bu firmadan önce halkın tüketicinin yaşadığı bir mağduriyet. inşaAllah giderilir.
Operatörler şerefsizin önde gideni zaten.
 

DRTOLGA

Teknoloji Profesyoneli
Yönetici
#16
Henüz Meizu kullanıcısı değilim ama ilettim :) 16s veya 16th takipteyim... Meizu Türkiye hantal bir yapı yazık....
Meizu Türkiye ile alakası yok hocam firma bu konuda elinden geleni yapıyor. 16s konusunda bahsediyorsanız, GLOBAL CİHAZ daha üretilmedi üretilmeyen cihazı Meizu Türkiye getiremez, Meizu Merkezle alakalı çinde 16s stokları çok çabuk bittiği için globali çok daha sonra üretiyorlar. 2-3 hafta içerisinde global model üretilecek. Temmuz ayında 16s satışta olacak.
 

yusuftaner

Çiçeği burnunda
#19
Meizu Türkiye ile alakası yok hocam firma bu konuda elinden geleni yapıyor. 16s konusunda bahsediyorsanız, GLOBAL CİHAZ daha üretilmedi üretilmeyen cihazı Meizu Türkiye getiremez, Meizu Merkezle alakalı çinde 16s stokları çok çabuk bittiği için globali çok daha sonra üretiyorlar. 2-3 hafta içerisinde global model üretilecek. Temmuz ayında 16s satışta olacak.
16th yok piyasada onun için yazmıştım aslında :) s saymassak hala amiral seviyede olan th devam etmeliydi piyasada en azından s gelene yaygınlaşana kadar. Diğer markaların 3_4 senelik modelleri mesela hala piyasada sıfırı mevcut. Ticari bir takım hesaplar mutlaka vardır tabiki ama bizim için can sıkıcı. En azından fiyat ilarak S e ulasamayanlara meizu da amiral seviye bir model piyasada devam eder nitelikte olmalıydı diye düşünüyorum... Şu an Türkiye de silik durumda meizu TR. Sifir fiyatına ikinci eller mevcut.
 

DRTOLGA

Teknoloji Profesyoneli
Yönetici
#20
16th yok piyasada onun için yazmıştım aslında :) s saymassak hala amiral seviyede olan th devam etmeliydi piyasada en azından s gelene yaygınlaşana kadar. Diğer markaların 3_4 senelik modelleri mesela hala piyasada sıfırı mevcut. Ticari bir takım hesaplar mutlaka vardır tabiki ama bizim için can sıkıcı. En azından fiyat ilarak S e ulasamayanlara meizu da amiral seviye bir model piyasada devam eder nitelikte olmalıydı diye düşünüyorum... Şu an Türkiye de silik durumda meizu TR. Sifir fiyatına ikinci eller mevcut.
açıkcası bütçesi küçük olduğu için Toplu stok getiriyorlar sürekli uçak kaldırmıyorlar 16th önümüzdeki hafta satışta, belki de böylesi hayırlıydı çünkü bazı arkadaşlar SATAMIYOR demek için kılıf arıyordu firma hangi modeli getirdiyse stok bitti ve çok uzun süre arandı. 2 senedir durum bu binlerce stok geliyor ve gayette güzel satıyor. Bundan sonra inşaAllah stoklarda hızlı gelir beklenmez. Buna rağmen meizunun satmadığını 1.5aydır cihazlarını STOKTA beklettiğini iddia eden arkadaşlarda var ? Firma ürüne ilgi hala sıcakken ve aranıyorken neden tüm satışlarını durdursun. Bana 16th ve X8 i soran yüzlerce kişi oldu belki de, duyduğuma göre Note 7nin ülkemize geldiği vakit Her gün 100lerce kişi biztechi arıyormuş X8 yok mu diye. Firmaların maksatı zaten ürün satıp pazarda yer tutmak. Birde Meizu ürünleri satmazda yarı fiyatına satın alırım hayali kurup alamayınca firmaya hakaret edenler var. (2800tl ye çıkan cihazı 6 ay sonra SIFIR 2 YIL GARANTİLİ 1500tl ye alma hayali kuran 3500lük cihazı 3 ay sonra 2000tlye alma hayali kuranlar var. Cihaz stok eritiyor tüm modellerde bu yüzden kötülemeye çalışıyorlar.) Mantıkları şu biz bu markayı bilmiyorsak bilen yoktur satılmaz. Editörler bile Meizu ya donanım ve kamera konusunda övgü ediyor. zaten 2013 yılından beri ülkemizde paralel ithalatla gelmiş 2016 yılına kadar satmış bir marka. Gönül isterki binlerce stok daha da fazlalaşsın Arz talep dengesi yakalansın yayılsın. Elime kamera geçerse Op6t incelemesini yayınlayacağım Balon cihaz sadece güncelleme veriyor diye yere göre sığdırılamıyor.
 
Üst