Selamun aleyküm arkadaşlar, Biliyorsunuz ki Meizu ülkemizde kendi Ofisiyle beraber yaklaşık 2 Yıldır. Resmi Distrübütör Garantili cihaz satışını sürdürmekte ve cihazlarımızın marka model bilgisi BTK tarafından görülmektedir. Ancak Turk Telekom, Turkcell, Vodafone Tarafından Cihazlarımız tanınmamakta ve mağduriyet oluşturulmaktadır. Operatörlere durumu ilettiğimizde ise, Firmanın ve Teknik servisin onlarla görüşmesi gerektiği söyleyip sürekli ötelemektedir. Firmadan aldığımız bilgilere göre operatörle görüşülmesine rağmen, operatörler tarafından olumlu olumsuz bir cevap verilmemektedir. Operatörler süreci yavaşlatmak için elinden geleni yapmaktadır ve neredeyse 2 yıldır OPERATÖRLER SEBEBİYLE MEIZU KULLANICILARI MAĞDUR EDİLMEKTEDİR. EKSİK VE KUSURLU HİZMET VERİLMEKTEDİR. Ve 4.5G 4G gibi kampanyalardan yaralanamamakta, cihazlarımız tanınmadığı için belirli özelliklerden mahrum bırakılmaktayız.
Sizin desteğinizle,
https://sikayet.btk.gov.tr (BTK) ve https://www.cimer.gov.tr/Basvuru/ (CİMER) e başvuru ve şikayette bulunarak bu süreci hızlandırabiliriz. DESTEKLERİNİZİ TÜM KULLANICILAR OLARAK BEKLİYORUZ.
Alttaki yazıyı kopyala yapıştır yaparak veya kendinize göre düzenleyerek Cimer ve BTK ya iletmenizi rica ediyoruz.
OPERATÖRLER TARAFINDAN MEIZU marka telefonların TANINMAMASI VE EKSİK HİZMET VERİLMESİ
İyi günler, Ülkemizde Meizu markası yaklaşık 2 yıldır, Resmi olarak Hizmet vermekte ve bende en az o dönemden beri Meizu marka akıllı telefonlar kullanmaktayım, Ülkemizde Distribütör garantili (Resmi Türkiye kayıtlı) cihaz olsun, Yurt dışı Pasaport kayıtlı cihaz olsun operatörler tarafından, Cihazların Marka ve model bilgileri gözükmemektedir. Bu sebeple Meizu kullanıcıları yaklaşık 2 yıldır. Operatörlerin 4.5G/4G/LTE kampanyalarından yararlanamamakta ve volte destekli cihazlarında volte kullanamama veya 4.5G sim hat aktivasyonu yapamamaktadır. BTK(Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu) sisteminde ise cihazlarımızın marka ve model bilgileri açıkca ve doğru şekilde gözükmektedir. Operatör Firmalara bunları ilettiğimizde, kullanıcı mağdur bırakılmakta ve iş yokuşa sürülmektedir. "Siz değil, Firma ve Teknik servis bizimle görüşecek bunun sonucunda ekleyeceğiz." demelerine rağmen, firma ve teknik servisten aldığımız bilgilere göre defalarca iletilmesine rağmen OPERATÖRLER TARAFINDAN herhangi bir aksiyon alınmamakta olup, Yaklaşık 2 YILDIR MEIZU kullanıcıları bir GSM servis sağlayıcısının, Müşterisine vermek zorunda bulunduğu en temel özlük haklarından mahkum bırakılmaktadır. Bizler Meizu Kullanıcıları olarak, bu mağduriyetin en kısa süre de giderilmesini ve Operatörlerin tüm meizu modellerini sistemlerine hızlıca ve doğru bir şekilde eklemeleri rica ediyoruz. Servis sağlayıcılarımız bizim birçok özellikten mağdur ve mahkum bırakmaktadır. Gereğinin yapılmasını arz ederim.
Arkadaşlar benim Yazım bu kadar daha iyisini yazan olursa onunla değiştirebiliriz veya kendinize göre bu yazıyı düzenleyebilirsiniz isterseniz kopyala yapıştır yapın. Ama muhakkak şikayet edin. https://www.turkiye.gov.tr/imei-sorgulama IMEI sorgulama
BTK nın sitesinde herkes kendi kullandığı operatörü/operatörleri şikayet etmesi yeterli olur.
Sizin desteğinizle,
https://sikayet.btk.gov.tr (BTK) ve https://www.cimer.gov.tr/Basvuru/ (CİMER) e başvuru ve şikayette bulunarak bu süreci hızlandırabiliriz. DESTEKLERİNİZİ TÜM KULLANICILAR OLARAK BEKLİYORUZ.
Alttaki yazıyı kopyala yapıştır yaparak veya kendinize göre düzenleyerek Cimer ve BTK ya iletmenizi rica ediyoruz.
OPERATÖRLER TARAFINDAN MEIZU marka telefonların TANINMAMASI VE EKSİK HİZMET VERİLMESİ
İyi günler, Ülkemizde Meizu markası yaklaşık 2 yıldır, Resmi olarak Hizmet vermekte ve bende en az o dönemden beri Meizu marka akıllı telefonlar kullanmaktayım, Ülkemizde Distribütör garantili (Resmi Türkiye kayıtlı) cihaz olsun, Yurt dışı Pasaport kayıtlı cihaz olsun operatörler tarafından, Cihazların Marka ve model bilgileri gözükmemektedir. Bu sebeple Meizu kullanıcıları yaklaşık 2 yıldır. Operatörlerin 4.5G/4G/LTE kampanyalarından yararlanamamakta ve volte destekli cihazlarında volte kullanamama veya 4.5G sim hat aktivasyonu yapamamaktadır. BTK(Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu) sisteminde ise cihazlarımızın marka ve model bilgileri açıkca ve doğru şekilde gözükmektedir. Operatör Firmalara bunları ilettiğimizde, kullanıcı mağdur bırakılmakta ve iş yokuşa sürülmektedir. "Siz değil, Firma ve Teknik servis bizimle görüşecek bunun sonucunda ekleyeceğiz." demelerine rağmen, firma ve teknik servisten aldığımız bilgilere göre defalarca iletilmesine rağmen OPERATÖRLER TARAFINDAN herhangi bir aksiyon alınmamakta olup, Yaklaşık 2 YILDIR MEIZU kullanıcıları bir GSM servis sağlayıcısının, Müşterisine vermek zorunda bulunduğu en temel özlük haklarından mahkum bırakılmaktadır. Bizler Meizu Kullanıcıları olarak, bu mağduriyetin en kısa süre de giderilmesini ve Operatörlerin tüm meizu modellerini sistemlerine hızlıca ve doğru bir şekilde eklemeleri rica ediyoruz. Servis sağlayıcılarımız bizim birçok özellikten mağdur ve mahkum bırakmaktadır. Gereğinin yapılmasını arz ederim.
Arkadaşlar benim Yazım bu kadar daha iyisini yazan olursa onunla değiştirebiliriz veya kendinize göre bu yazıyı düzenleyebilirsiniz isterseniz kopyala yapıştır yapın. Ama muhakkak şikayet edin. https://www.turkiye.gov.tr/imei-sorgulama IMEI sorgulama
BTK nın sitesinde herkes kendi kullandığı operatörü/operatörleri şikayet etmesi yeterli olur.
Son düzenleme: