arkadaşlar;
yukarıdaki yazımı,ttelekom mh lerine de yollamıştım,10dk geçmedi dönüş yaptılar,söyledikleri şeyler de mantıklı geldi,
çözüm ise çok zor gözükmüyor.
yetkili arkadaş der ki,dist firma yada üretici firma,cihazı tr ye getirdiğinde bu cihazlar yasal olarak kayıt edilirken(imei kaydı değil bahsettiği) cihaz donanım ve özellik bilgileri(4g,volte vs gibi) eksik iletildiği için bu cihazlar desteklemiyor gibi görünüyormuş.
M8 LİTE olarak görünmesi ise yine bu eksik bilgilendirmeden dolayı RANDOM bir cihaz olarak sisteme bu özellikleri kullanabilmemiz için tanımlanmış.
sonuç olarak ;
dist firma,bizim cihazlarımızı,operatöre ,yazılı olarak ,bu imei numarasının modeli budur,volte,wowifi,4g vs destekler şeklinde bir yazı gönderdiğinde bu iş çözülecek.
en başta verilen bilgiler eksik&yanlış veri olsa da sisteme kaydediliyor ve sonradan müdahele ile sistemde düzeltmek mümkün fakat ilk kayıt kalıcı olduğu için sonradan müdahele kalıcı olamıyor ve eski haline geliyor.
kullanıcının ben bu modeli kullanıyorum diyerek ilk kaydı düzeltme talebini gerçekleştiremiyorlar,yazılı olarak üretici yada dist firma ilettiğinde sorun çözülecek.
@DRTOLGA hocam,firmadan yetkili kime yazabiliriz bu konuyu yada kimle görüşebiliriz.
Siz daha önce firmalık bişey yok,operatörlerin işine gelmiyor dediniz ama yine de firma tarafında ilk şansımızı deneyelim.sonuçta gözümüzle de görmedik kim neyi ne kadar eksik&fazla yapıyor ,yapmıyor.
ben bu oyunu bozacam