• Değerli Ziyaretçi, Meizu Türkiye forumunu yeni adresinde ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz. Forumdaki değişiklikler hakkında bilgi sahibi olabilmek için lütfen tıklayınız:

    Yeni forum düzenlemeleri hakkında

Anlatım MEIZU TELEFONLARDA OPERATÖR DESTEKLERİNİN SAĞLANMASI HEP DESTEK! TAM DESTEK!

ademtay

Okumaya mı geldik?
#64
sizdeki ilginç bir durum olmuş,imkan varsa kartınızı başka bir cihaza takıp ,bir süre kullanıp ,hatta online işlemler uygulamasından kontrol ederek 4.5g servislerini vs açmayı deneyin.sonra tekrar meizu cihazınıza takarak deneyin birde,
 

Lord Melkor

Araştırmacı-Yazar
#68
sizdeki ilginç bir durum olmuş,imkan varsa kartınızı başka bir cihaza takıp ,bir süre kullanıp ,hatta online işlemler uygulamasından kontrol ederek 4.5g servislerini vs açmayı deneyin.sonra tekrar meizu cihazınıza takarak deneyin birde,
M8 lite olarak görünen model 16th hocam.

Bu malesef operatörlerin büyük bir eksikliği. 16th m8 lite olarak görününce bir gelişme olacak sandık ama hala değişen bir şey yok.
 

ademtay

Okumaya mı geldik?
#69
merhaba,

TürkTelekom Mobil online işlemler uygulamanizda cihaz model numaram hatalı görünmektedir, ayrıca 4.5g ve Volte servisi inaktif görünmektedir fakat cihazımın hem volte,hem 4g donanım desteği bulunmaktadır.
Durumun düzeltilmesini rica ederim.

Cihazıma ait model numarası IMEI sorgu ekranında göründüğü gibidir.
(model adı : Meizu 16th dir)
(model numarası : M882H dır)

Teşekkürler.

ben bunu yazıp yolladım btk ya şimdi,
imei sorgu ekranını da,online işlemler ekran görüntüsünü de ekleyip yolladım.
 

ademtay

Okumaya mı geldik?
#70
arkadaşlar;
yukarıdaki yazımı,ttelekom mh lerine de yollamıştım,10dk geçmedi dönüş yaptılar,söyledikleri şeyler de mantıklı geldi,
çözüm ise çok zor gözükmüyor.
yetkili arkadaş der ki,dist firma yada üretici firma,cihazı tr ye getirdiğinde bu cihazlar yasal olarak kayıt edilirken(imei kaydı değil bahsettiği) cihaz donanım ve özellik bilgileri(4g,volte vs gibi) eksik iletildiği için bu cihazlar desteklemiyor gibi görünüyormuş.
M8 LİTE olarak görünmesi ise yine bu eksik bilgilendirmeden dolayı RANDOM bir cihaz olarak sisteme bu özellikleri kullanabilmemiz için tanımlanmış.
sonuç olarak ;
dist firma,bizim cihazlarımızı,operatöre ,yazılı olarak ,bu imei numarasının modeli budur,volte,wowifi,4g vs destekler şeklinde bir yazı gönderdiğinde bu iş çözülecek.
en başta verilen bilgiler eksik&yanlış veri olsa da sisteme kaydediliyor ve sonradan müdahele ile sistemde düzeltmek mümkün fakat ilk kayıt kalıcı olduğu için sonradan müdahele kalıcı olamıyor ve eski haline geliyor.
kullanıcının ben bu modeli kullanıyorum diyerek ilk kaydı düzeltme talebini gerçekleştiremiyorlar,yazılı olarak üretici yada dist firma ilettiğinde sorun çözülecek.

@DRTOLGA hocam,firmadan yetkili kime yazabiliriz bu konuyu yada kimle görüşebiliriz.
Siz daha önce firmalık bişey yok,operatörlerin işine gelmiyor dediniz ama yine de firma tarafında ilk şansımızı deneyelim.sonuçta gözümüzle de görmedik kim neyi ne kadar eksik&fazla yapıyor ,yapmıyor.
ben bu oyunu bozacam :D
 

DRTOLGA

Teknoloji Profesyoneli
Yönetici
#71
arkadaşlar;
yukarıdaki yazımı,ttelekom mh lerine de yollamıştım,10dk geçmedi dönüş yaptılar,söyledikleri şeyler de mantıklı geldi,
çözüm ise çok zor gözükmüyor.
yetkili arkadaş der ki,dist firma yada üretici firma,cihazı tr ye getirdiğinde bu cihazlar yasal olarak kayıt edilirken(imei kaydı değil bahsettiği) cihaz donanım ve özellik bilgileri(4g,volte vs gibi) eksik iletildiği için bu cihazlar desteklemiyor gibi görünüyormuş.
M8 LİTE olarak görünmesi ise yine bu eksik bilgilendirmeden dolayı RANDOM bir cihaz olarak sisteme bu özellikleri kullanabilmemiz için tanımlanmış.
sonuç olarak ;
dist firma,bizim cihazlarımızı,operatöre ,yazılı olarak ,bu imei numarasının modeli budur,volte,wowifi,4g vs destekler şeklinde bir yazı gönderdiğinde bu iş çözülecek.
en başta verilen bilgiler eksik&yanlış veri olsa da sisteme kaydediliyor ve sonradan müdahele ile sistemde düzeltmek mümkün fakat ilk kayıt kalıcı olduğu için sonradan müdahele kalıcı olamıyor ve eski haline geliyor.
kullanıcının ben bu modeli kullanıyorum diyerek ilk kaydı düzeltme talebini gerçekleştiremiyorlar,yazılı olarak üretici yada dist firma ilettiğinde sorun çözülecek.

@DRTOLGA hocam,firmadan yetkili kime yazabiliriz bu konuyu yada kimle görüşebiliriz.
Siz daha önce firmalık bişey yok,operatörlerin işine gelmiyor dediniz ama yine de firma tarafında ilk şansımızı deneyelim.sonuçta gözümüzle de görmedik kim neyi ne kadar eksik&fazla yapıyor ,yapmıyor.
ben bu oyunu bozacam :D
çalışıyorsa buraya yazın hocam

mh@meizu-tr.com
 

Burak2207

Okumaya mı geldik?
#72
bu daha önce zaten yaşanan bir durumdu hocam,fakat geri bildirimlerle cihazımız en azından meizu m8lite olarak görünüyor cihazlarımız ttelekomda şuan.
sizde marka model kısmı hep mi boştu,m8lite iken sonradan mı boş hale geldi.
Bende böyle mesela şuan, ama alttaki 4.5g servisi ve volte servisi daha önce acıktı sonradan bu hale geldi, eşimde xiaomi redmi note 6 pro var onda da durum böyle, daha önce açıkken sonra kapalı hale geldi. Ama dediğim gibi volte de 4g de aktif ve kullanıyorum,
Hocam TT sistemlerinde bir sorun var sadece bizde değil Samsung kullananlarda da 4.5G kısmi kapali gözüküyor. Kullanabiliyorsanız 4G Volte vs çokta kurcalamaya gerek yok diye düşünüyorum?
 

Burak2207

Okumaya mı geldik?
#73
Kurcalama derken yanlış anlaşılmasın tabii ki doğru marka model yazmalı orada. Daha önce şikayetimi bildirdim BTKya. önce hat benim üzerime değildi mantıklı bir cevap alamadım. Dün kendi üzerime devir aldım hattı. Şimdi de yazıyorum BTKya. Bence arada bir aklınıza geldikçe yazmalıyız ki baskı olduğunu anlasınlar...

Edit: Şikayetimi tekrar oluşturdum.
 
Son düzenleme:

ademtay

Okumaya mı geldik?
#74
Tr den bişey çıkmaz diye;ki inşallah çıkar ama zor,meizu china sitesi bize ulaşın kısmında,gördüğüm bütün e-mail adreslerine,durumu anlatan bir mail attım :)
benim aldığım zaman dist firma biztech di,onlara da ulaşmaya çalıştım ama ulaşamadım,yine mail attım.
valla ticaretten anlamayan,amatör ,işini profesyonel yapmayan insanlar yüzünden de bu sorunları yaşıyor olabiliriz.
çünkü her sektörde yaptığı işten bi haber insan dolu memleketimde.
 

ademtay

Okumaya mı geldik?
#75
günaydın arkadaşlar;
bu sabah meizu china ya yolladığım maile cevap geldi arkadaşlar;
ayarlar-telefon hakkında kısmının resmini istemişler.yolladık bakalım :)
demekki meizu hala yaşıyor :)
 

Ekli dosyalar

Aslan7

Merhaba, dünya!
#76
günaydın arkadaşlar;
bu sabah meizu china ya yolladığım maile cevap geldi arkadaşlar;
ayarlar-telefon hakkında kısmının resmini istemişler.yolladık bakalım :)
demekki meizu hala yaşıyor :)
Hocam ne yazarsanız yazın bunu istiyorlar. 16th modeline Android 9 gelecek mi diyorum, imeinizi söyleyin diyorlar :D Android 9 la bunun alakası ne diyorum, imenizi söyleyin diyorlar :D
 

DRTOLGA

Teknoloji Profesyoneli
Yönetici
#78
Hocam ne yazarsanız yazın bunu istiyorlar. 16th modeline Android 9 gelecek mi diyorum, imeinizi söyleyin diyorlar :D Android 9 la bunun alakası ne diyorum, imenizi söyleyin diyorlar :D
Klon imei cihazlara, ID si değiştirilmiş cihazlara hizmet vermek istemiyorlar. Çünkü bu cihazlar o ülkedeki kendi resmi firmalarına zarar. Adam oradan almaktansa kaçak cihaz satın almış oluyor.
 

Fth.acr

Çiçeği burnunda
#79
Bugün Türk Telekom yetkileri ile yaptığım görüşme olumlu yönde gerçekleşti. Ama şöyle bir sıkıntı var Meizu yetkilileri gerekli bilgileri paylaşmadiklari için operatör servisleri 4.5g hizmeti veremiyorlar yani kısaca bu tamamen Meizu ile alakalı bir durum. Geçici olarak farklı bir model tanımı yaptılar gerekli bilgilerin ulaşması halinde servisler otomatik olarak güncellenecek ve 4.5g servisini sorunsuz bir şekilde kullanabileceğiz. S90807-13552002.png
 

DRTOLGA

Teknoloji Profesyoneli
Yönetici
#80
Bugün Türk Telekom yetkileri ile yaptığım görüşme olumlu yönde gerçekleşti. Ama şöyle bir sıkıntı var Meizu yetkilileri gerekli bilgileri paylaşmadiklari için operatör servisleri 4.5g hizmeti veremiyorlar yani kısaca bu tamamen Meizu ile alakalı bir durum. Geçici olarak farklı bir model tanımı yaptılar gerekli bilgilerin ulaşması halinde servisler otomatik olarak güncellenecek ve 4.5g servisini sorunsuz bir şekilde kullanabileceğiz.
Net şekilde yalan söylüyorlar hocam
 
Üst